خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۳ هزار نفر در کیش در دو نوبت واکسیناسیون شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۴۲۸

مسئول کمیته واکسیناسیون کووید ۱۹ کیش از واکسیناسیون دو نوبت ۱۳ هزار و ۶۸۰ نفر در این جزیره خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مریم ستاریان با اشاره به اینکه هم اکنون متولدین ۵۷ در نوبت واکسیناسیون قرار گرفته اند، اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۶۸۰ نفر در جزیره دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند و ۱۲ هزار و ۱۲۲ نفر نوبت اول خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: هم اکنون ۳ میز پذیرش تزریق در تالار شهر به مراجعان خدمت رسانی می‌کند و امکان افزایش تا ۷ میز نیز وجود دارد.

مسئول کمیته واکسیناسیون کووید ۱۹ کیش گفت: در مرحله اول بیش از ۳۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال جزیره کیش واکسینه شده اند و مشکلی در تزریق واکسن وجود ندارد و تنها مسئاله ظرفیت ورود واکسن به جزیره کیش است.

ستاریان با اشاره به تزریق ۸۵۵ نفر، گفت: تیم تزریق واکسن کرونا توانایی تزریق هزار نفر در روز است.

امام جمعه کیش نیز در بازدید از تالار شهر و تزریق واکسن کرونا از روند فعالیت واکسیناسیون ابراز رضایت کرد و از مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده افزود: به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام آمادگی شد تا از فضای مصلی نیز در کنار تالار شهر برای واکسیناسیون کرونا استفاده شود.

وی با اشاره به دیدار با استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان، گفت: در این دیدار درخواست افزایش سهمیه واکسن جزیره کیش با توجه به دستور وزیر بهداشت نسبت به واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال مطرح شد.

امام جمعه کیش در این بازدید واکسن خود را تزریق کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز