خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل خبر داد:

ممنوعیت فعالیت رستوران‌های اردبیل حتی به صورت بیرون‌بر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۷۵

فرماندار اردبیل از تعطیلی رستوران‌های شهرستان به دلیل افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: رستوران ها حتی به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت نیستند.

مسعود امامی یگانه در حاشیه جلسه ستاد کرونا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از تعطیلی رستوران‌ها در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به افزایش بیماران کرونایی در استان و خصوصا شهرستان اردبیل از امروز فعالیت رستوران‌ها در این شهرستان تعطیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد شد، افزود: رستوران ها به دلیل شرایط بحرانی کرونا در اردبیل حق فعالیت به صورت بیرون بر را نیز ندارند و مراکز متخلف پلمپ شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مردم اردبیل باید به وخامت اوضاع بحرانی کرونا واقف باشند و تا حد امکان غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند و دورهمی ها و میهمانی ها را بطور مطلق تعطیل کنند.

امامی یگانه گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم باید از ظرفیت تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی استفاده کنند تا شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم. مشاغلی هم که مجاز به فعالیت هستند باید بر رعایت پروتکل های بهداشتی مصمم باشند؛ تاکسی‌ها و فعالین حمل و نقل عمومی نیز نباید با بی تفاوتی نسبت به شیوه نامه های بهداشتی، جان مردم را به خطر بیاندازند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز