خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

وضعیت تعطیلی یک هفته ای خراسان‌‌رضوی تا شنبه مشخص خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۴۳۰

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در خراسان رضوی بحث تعطیلی یک هفته ای استان در جلسه روز شنبه تصمیم گیری و نتیجه آن را تا شنبه شب از طریق ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی کرونا یک دستورالعمل ۹ گانه ای را برای کل کشور مکتوب کرده است و مقرر شد ورود و خروج به استان خراسان رضوی و تمامی سفرهای هوایی، قطار و اتوبوس محدود شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به کمبود واکسن و شرکت های دارو سازی مبنی بر تولید داروی مورد نیاز بیماران کرونایی گفت: متاسفانه داروی مرتبط برای بیماران کرونایی در بازار آزاد فراوان ولی در داروخانه ها موجود نیست که این بیانگر قاچاق دارو در حوزه بهداشت و درمان به ویژه بیماران کرونایی است.

وی عنوان کرد: سازمان بازرسی کشور مامور شده است که با متخلفین قطعی که در بحث قاچاق داروی کرونا در کشور وجود دارد برخورد قاطع کند که مردم مجبور نشوند برای تامین دارو کرونا چندین برابر پول پرداخت کنند.

نیک بین افزود: دولت و شخص رئیس جمهور اهتمام جدی دارند که تا اواخر بهمن ماه واکسیناسیون عمومی در کل کشور انجام شود.

وی اظهارداشت: یکی از سئوالات نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی بهداشت بحث فروکش کردن بیماری کرونا است که دولت در این رابطه چه اقداماتی را می خواهد انجام دهد. 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه لیست پیشنهادی وزراء دولت به مجلس وصول شده است گفت: از روز شنبه تمامی وزرای پیشنهادی در مجلس حضور و در کمیسیون های تخصصی به سئوالات نمایندگان پاسخ و از هفته آینده موضوع رای اعتماد و یا عدم رای آنها در دستورکار مجلس قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور و تیم وی در معرفی لیست وزراء پیشنهادی بحث شایسته سالاری را مدنظر قرار داده اند و مهم نیست که وزراء از کدام استان باشند، مهم تخصص و کارآمدی آنها است که بتوانند شرایط کشور را ازاین حالت نجات دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز