خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عنوان کرد؛

زیرساخت‌های لازم شهرک‌ها را تامین می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۹۴۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در رابطه با تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در فارس هم با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ارگان‌های مختلف را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: مقرر شده که زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و تصفیه خانه شهرک‌ها را تامین کنیم.

به گزارش ایلنا احد فتوحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت سال گذشته ۸۱ دوره آموزشی با ۳۰۳۷ نفر ساعت و همچنین ۱۷ تور حقیقی و چندین تور مجازی برگزار کرده است، افزود: همچنین در سال گذشته نمایشگاهی با مشارکت ۲۰۰ واحد صنعتی برگزار شد که به علت کرونا کیفیت قبل را نداشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پیرامون واحدهایی که مجدد راه‌اندازی شده‌اند، هم گفت: در سال گذشته ۸۵ واحد صنعتی را مجدد راه‌اندازی کردیم که بنا داریم امسال هم واحدهایی که به چرخه تولید باز می‌گردند به ۱۰۰ واحد برسد.

وی از صدور جواز تاسیس هشت شهرک خصوصی برای توسعه صنعتی استان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

فتوحی همچنین به راه‌اندازی کلینیک‌های صنعتی در سطح فارس و شناسایی و پیگیری ۲۰ خوشه صنعتی در استان هم اشاره و عنوان کرد:  سه هزار و ۳۲۵ واحد صنعتی در فارس به بهره برداری رسیده بود و در سال گذشته نیز ۲۰۰ واحد جدید صنعتی در استان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از احداث و اضافه شدن سه شهرک و ناحیه صنعتی جدید در خفر، کوار و بیضا به شهرکهای استان خبر داد و گفت: امسال شهرک صنعتی سرچهان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

فتوحی شهرک‌های صنعتی را مولود انقلاب خواند و اذعان کرد: پیش از انقلاب تنها یک شهرک خصوصی داشتیم اما در حال حاضر تنها در فارس ۶۴ شهرک صنعتی داریم.

فتوجی با اشاره به مناطق ویژه جدید در استان نیز گفت: منطقه ویژه اقتصادی کازرون پرونده بهره برداری را اخذ کرده و ظرف یک ماه آینده واگذاری آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: دو منطقه ویژه اقتصادی دیگر توسط شورای تخصصی مصلحت نظام به تصویب رسیده که یکی در فسا و دیگری در لارستان راه‌اندازی می‌شود.

فتوحی با بیان اینکه تحریم برای صنعت به فرصت تبدیل شد، گفت: برای تحقق شعار سال مبنی بر مانع زدایی و پشتیبانی از تولید برنامه‌هایی در دستور اجرا قرار گرفته است.

وی از افزایش استقبال مردم نسبت به محصولات داخلی هم اشاره کرد و  گفت: استقبال بیشتر مردم سبب افزایش تولید و در نتیجه رشد نرخ اشتغال را داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین بل تبریک ۲۱ مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک بیان کرد: از آنجا که صنایع کوچک و متوسط سریع به بهره برداری می‌رسند و سبب ایجاد اشتغال و تولید می‌شوند، لذا نیازمند حمایت هستند.

فتوحی در خصوص خسارت خاموشی‌ها به صنعت هم گفت: اگر کارخانه‌ای خاموش و یک ثانیه برق آن قطع شود، کشور دچار ضرر و زیان می‌شود اما چاره‌ای نیست و همه یک خانواده هستیم که در شرایط سخت و بحرانی باید به کمک هم بیاییم.

وی درمورد مزارع رمز ارز نیز گفت: اداره برق تنها در لارستان مجوز مزرعه رمز ارز داده که گفته می‌شود خاموش است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در واکنش به خبر مزرعه رمز ارز در شهرک صنعتی شیراز عنوان کرد: مزرعه رمز ارز در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بوده که به اشتباه شهرک صنعتی شیراز ذکر شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز