خبرگزاری کار ایران

معاون ورزش و جوانان استان:

15 استخر استان قزوین از تسهیلات کرونایی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۳۷

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در راستای جبران خسارات ناشی از کرونا با پیگیری‌های صورت گرفته 450 میلیون تومان تسهیلات چهار درصد به 15 استخر در استان قزوین پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، افسانه حسن نایبی با اشاره به تسهیلات کرونایی پرداخت شده در بخش ورزشی استان گفت: تاکنون 9 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به باشگاه‌های ورزشی استان پرداخت شده و در ادامه نیز با پیگیری‌های صورت گرفته 450 میلیون تومان تسهیلات چهار درصد به 15 استخر در استان قزوین پرداخت خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: همچنین با همکاری صندوق کارآفرینی امید برای تامین تجهیزات باشگاه‌ها و استخرها 30 میلیون وام پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت کرونایی استان صرفا ورزشگاه‌های روباز مجاز به فعالیت هستند و فعالیت‌های ورزشی در فضاهای سربسته و باشگاه‌های با سقف کوتاه مجاز نیست و این ممنوعیت به باشگاه داران اعلام شده است.

حسن نایبی در پایان گفت: لازم است رسانه‌ها فرهنگ نحوه زندگی همراه با کرونا را در جامعه نهادینه؛ چرا که باتوجه به پیش بینی‌های علمی این بیماری تا چند سال آینده از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز