خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۹۰ میلیارد ریال کالای احتکاری در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۵۰۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف بیش از 90 میلیارد ریال کالای احتکاری در سطح گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه عباسعلی پهلوانی نسب درجمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین مرحله طرح سراسری مبارزه با احتکار کالای اساسی وضروری مورد نیاز عموم جامعه با استفاده ازتمام ظرفیت به مدت 3 روز در سطح استان به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد 10 فقره پرونده احتکار تشکیل و اموالی از قبیل نهاده دامی کنجاله سویا، گندم وجو، سیمان، کود شیمیایی، سبوس گندم ، لوازم خانگی ، لوازم خودرو و ...کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به دستگیری 10 متهم در این رابطه، بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال احتکاری کشف شده 90 میلیارد و 952 میلیون ریال برآورد شده است.

مقام انتظامی با تاکید بر مقابله بی امان پلیس با اخلال گران اقتصادی ، تصریح کرد: برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران اقتصادی مطالبات مردم و مسئولان بوده و نیروی انتظامی در راستا با تمام توان تلاش خواهد کرد.

سرهنگ پهلوانی نسب در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از ارتکاب جرائم اقتصادی مراتب را سریعاً جهت پیگیری از طریق تلفن 110 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز