خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

واکسیناسیون 95 هزار نفر از واجدین شرایط در سمنان/ روزانه 4 هزار نفر واکسینه می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۶۵

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی سمنان گفت: ۹۵ هزار نفر از‌‌ جمعیت شهرستان های تحت‌پوشش این‌دانشگاه تا این لحظه واکسینه شدند به طوری که روزانه ۴ هزار نفر واکسینه‌ می شوند.

به گزارش ایلنا از سمنان، نوید دانایی بیان کرد: هر چند گزارش ها و آمارهای ارائه شده حاکی از وقفه ای در روند ابتلای به بیماری در استان دارد اما معتقدیم ما در استان همچنان در محور صعودی ابتلا به بیماری کرونا و سرایت آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ما در استان به نقطه اطمینان نرسیده ایم و روزانه بیش از ۲۰۰ مورد مثبت کرونا به صورت سرپایی شناسایی می شود.

دانایی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۷ بیمار با تست کرونا مثبت به صورت سرپایی شناسایی شده و این‌ نشان از این دارد که چرخه ویروس به شدت فعال است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مراکز درمانی ‌تحت‌ پوشش دانشگاه علوم‌ پزشکی سمنان، ۴۰۵ بیمار مبتلا به‌ کرونا در بیمارستان بستری هستند که از این‌تعداد  ۲۵۸ بستری روی تخت بیمارستان بوده و ۱۴۷ بیمار به صورت درمان سرپایی و بستری موقت مراقبت می شوند.

دانایی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار با شَک به کرونا را در بیمارستان ها بستری کردیم که این نشان از سرعت رو به افزایش تعداد بیماران دارد.

وی گفت: از فرمانداران تقاضا داریم رعایت پروتکل ها طبق ضوابط و دستورالعمل ها و بر اساس شرایط رنگ بندی کرونایی، به صورت جدی اعمال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز