خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان:

یکی از دوران های طلایی را برای مردم اصفهان رقم می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۱۲

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید از فرصت پیش رو حداکثر استفاده را ببریم و یکی از دوران های طلایی خدمت به مردم اصفهان را رقم بزنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم مسئولیت سنگینی که به عنوان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر دوش ما گذاشته شده است را به درستی به سر منزل مقصود برسانیم و بتوانیم توشه و ذخیره آخرت کسب کنیم.

وی افزود: باید از فرصت پیش رو حداکثر استفاده را ببریم و برای مردم شهر و شهروندان عزیز اصفهانی فعالیت کنیم و یکی از دوران های طلایی خدمت به مردم اصفهان را رقم بزنیم.

رئیس شورای  شهر اصفهان ادامه داد: از کسانی که با آرای خود از ما حمایت کردند و این جمع را به عنوان منتخب راهی شورای شهر اصفهان کردند نیز تشکر می‌کنیم و امیدوارم همانگونه که دقایقی پیش در برابر کلام‌الله مجید قسم یاد کردیم که با تکیه بر شرف انسانی امانتدار این رای باشیم، در چهارچوب قوانین وظایف خود را انجام دهیم و عدالت و انصاف و صرفه و صلاح شهر و شهروندان را مدنظر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم اعضای شورای ششم بتوانند از عهده مسئولیتی که پس از رای اعتماد مردم به عهده آن‌ها گذاشته شده برآیند و همدلی، اتحاد و دوستی میان اعضای این شورا که در جلسه انتخاب هیات رئیسه نمود داشت، ادامه یافته و در تمام تصمیمات اتخاذ شود.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: امیدوارم بتوانم صادقانه، خالصانه و مخلصانه و منصفانه در هدایت شورا و مسئولیت شورا مسئولیت‌پذیر باشم و از تک‌تک اعضای دیگر که توانایی بیشتر و شایسته‌تر بودند، کسانی که تلاش کردند و به ما رای داده‌اند تا این جمع بتواند به‌عنوان منتخبین مردم برای دوره ششم باشد سپاس‌گزارم از همه مردم و کسانی که حمایت کرده‌اند تا به این نقطه برسیم تشکر می کنم.

نور صالحی تاکید کرد: ان‌شاءالله به همه این عباراتی که به آن قسم خوردیم متعهد باشیم و هم وظایف سنگینی که در این مراسم به آن تاکید کردیم بتوانیم انجام دهیم، این جلسه به‌نظر یکی از پربارترین جلساتی است که دیدم و ان‌شاءالله بتوانیم درعین برادری یا دوستی تا پایان دوره چهار ساله در همه تصمیمات شورا کنار هم باشیم و بتوانیم صادقانه و مخلصانه کار کنیم و فقط خدا را در تصمیماتمان در نظر بگیریم.

فردی شایسته را برای مدیریت شهر انتخاب می کنیم

رئیس شورای   شهر اصفهان گفت: باید بدانیم در چنین شهری خدمت خواهیم کرد و تلاش کنیم به شعارهایی که در زمان انتخابات مطرح کردیم و در راستای جبران مواردی که اعتقاد داشتیم در شهر خالی است، عمل کنیم.

نورصالحی  ادامه داد: از مردمی که امیدوارانه و مطالبه‌گرانه پای صندوق‌های رأی حضور یافتند و از اعضای شورا که در انتخاب هیئت رئیسه نماد عالی وحدت، همدلی و همسویی شدند تشکر می‌کنم. امیدوارم در کنار دیگر اعضای هیات رئیسه بتوانیم پاسخگوی اعتماد اعضای شورا باشیم و تا پایان دوره با این همدلی فعالیت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: اعضای شورا بتوانند در انتخاب شهردار با وفاق و همدلی، فردی شایسته و منطبق با دیدگاه‌های شورای اسلامی شهر را انتخاب کنند.

رئیس شورای  شهر اصفهان افزود: به عنوان یک شهروند از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر در مدیریت پنجم که دغدغه زیادی برای شهر داشتند و در راستای آن فعالیت بسیار کردند، تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز