خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان تاکید کرد؛

ضرورت داشتن برنامه منسجم برای مدیریت شهری /بزرگترین مشکل در شهرداری ها فساد مالی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۴۱

فرماندار زنجان، با اشاره به اینکه خدمات در حوزه مدیریت شهری همواره در اذهان عمومی می ماند، افزود: این نوع نگاه موجب حساسیت کار می شود و امید می رود اعضای این دوره برنامه منسجمی برای مدیریت شهری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ، رضا عسگری، فرماندار زنجان امروز در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر زنجان اظهار کرد: شروع کار این دوره از شوراها با آغاز دولت جدید همراه شده است و این تقارن از این منظر که هر دو رکن تاثیرگذار در رشد کشور هستند می تواند شرایطی فراهم کند که با هم افزایی اعضای شورای شهر و دولتمردان از ظرفیت ها حداکثر استفاده را ببرند و در خدمت به مردم تاثیرگذار باشند.

 عسگری با بیان اینکه ششمین دوره شورای شهر زنجان در دوره ای آغاز به کار می کند که فراز و فرود بسیاری در نوع نگاه به شوراها در مدیرت شهر ها و روستا داریم، گفت:  این دوره تجربه گران قیمتی از دوره های گذشته در اختیار دارند.

وی افزود: از اعضای شورای شهر زنجان انتظار می رود در چارچوب ضوابط و قوانین تدوین شده عمل کنند به ویژه در زنجان از لحاظ تجربه ادوار گذشته شخصیت های مختلف به نمایندگی از اقشار مختلف روی کار امدند و نتیجه عملکرد هر یک را در دسترس داریم و قابل بررسی و ارزیابی است.

این مسئول با یادآوری اینکه با بررسی میدانی می توان این عملکرد را بررسی کرد، گفت: اعضای این دوره شخصیت هایی هستند که مورد تاکید مردم هستند و در بین مجموعه کاندیداها شرایطی دارند که مدیدیت شهری را عهده دار می شوند.

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: به جهت موقعیت اجتماعی و تحصیلات و تخصص اعضای این دوره شوراهای شهر در حوزه های مختلف با نگاه به تجربه گذشته انتظار از این دوره بالاتر از دوره های گذشته است.

وی افزود: شورا در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و دینی وظایف متعددی بر عهده اعضا گذاشته و اثرگذاری موثری به صورت کلان در جامعه خواهد داشت.

عسگری با یادآوری اینکه شوراها در تمام حوزه ها اثرگذار هستند که آثار خود را در آینده بر جا می گذارد، گفت: اعضای شوراها مسئولیت خطیری را پذیرفته اند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه شهرداری مصداق بارز بیت المال است و ارائه خدمات به مردم بر عهده شهرداری است، افزود: خدماتی که شهرداری ارائه می کند به خلق الله است و درآمدی که شهرداری ها کسب می کنند از جیب مردم است و بیت المال محسوب می شود بنابراین باید حساسیت ویژه ای در هزینه هایی که به شهر اعمال می شود داشته باشیم.

عسگری با اشاره به اینکه مدیدیت شهری همواره ماندگار است و خدماتی که از این حوزه به مردم ارائه می شود در اذهان عمومی می ماند، افزود: این نوع نگاه موجب حساسیت کار می شود و امید می رود اعضای این دوره برنامه منسجمی برای مدیریت شهری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اعضای این دوره نقدهایی بر دوره های گذشته داشتند، افزود: مردم عملکرد این دوره را زیر نظر دارند و قضاوت آیندگان بر مبنای همین عملکردها خواهد بود چرا که بالاترین سرمایه خدمت به خلق الله است و در مسیر زندگی شما این فرصت فراهم شده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در حوزه منابع مالی چالش هایی دارد، گفت: در قیمت تمام شده خدماتی که ارائه می دهید دقت نظر داشته باشید و جنبه نظارتی خود را تقویت کنید.

به گفته عسگری، بزرگترین مشکل در شهرداری ها فساد مالی است از اینرو باید منافذی که موجب دست درازی به بیت المال می شود را ببندید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز