خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

وضعیت کرونا در عسلویه نگران کننده است/بخش کرونا پر شده است/ تست بیشتر مراجعه کنندگان به بیمارستان مثبت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۱۶۲

رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه گفت :وضعیت کرونا در این شهرستان بسیار نگران کننده است و مردم باید بیشتر از گذشته مراعات کنند، کسانی که شرایط واکسن زدن را دارند حتماً واکسن بزنند.

خشایار وطن خواه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در عسلویه با اعلام این مطلب افزود: وضعیت کرونا در این شهرستان نگران کننده است وظرفیت بخش کرونای بیمارستان پر شده، از مردم شهرستان و کارکنان شرکت ها خواهشمندم بیشتر از گذشته مراعات و پروتکل ها را رعایت کرده و بدون ماسک از منزل خارج نشوند .

وی اضافه کرد: کسانی که شرایط واکسن زدن را دارند و نوبت آنها رسیده حتماً به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه و واکسن بزنند. 

رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه اضافه کرد: در موج پنجم شیوع ویروس دلتا بیشتر مبتلایان در شهرستان خانوادگی هستند و متأسفانه دورهمی ها همچنان برقرار است.

عضو شورای سلامت شهرستان عسلویه افزود: بازار باز و همچنان شلوغ است، باشگاه های بدنسازی فعالیت دارند و مردم با توجه به این همه هشدارهای که مسولان ستاد مقابله با کرونا می دهند همچنان به مسافرت می روند.

وی گفت: از ائمه جمعه و جماعت شهرستان تمنا دارم که مثل هفته های قبل در برگزاری نماز جمعه هفته های آینده براساس وضعیت بحران کرونا تصمیم گیری کنند.

وطن خواه با اشاره به وضعیت امکانات این بیمارستان و نحوی سرویس دهی به بیماران اضافه کرد: روزانه ۴٠ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری برای بیماران مصرف می شود و به علت تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز در بعضی مواقع به دلیل مصرف زیاد کمبود داریم  و تا زمان بازگشت سیستم اکسیژن ساز به مدار از شرکت های مستقر در منطقه درخواست داریم کمک حال ما باشند.

وی در پایان اضافه کرد: داروهای  مختص کرونا در تمامی کشور سهمیه محدود داشته و عمدتا بیمارستانی هستند و در داروخانه های شهرستان موجود نیست و همراهان بیماران کرونایی برای تهیه داروهایی که کمبود وجود دارد باید به مرکز استان مراجعه کنند، که در این خصوص از دانشگاه علوم پزشکی درخواست داریم تا سهمیه  شهرستان  را با توجه به تشدید بیماری به صورت ویژه در نظر بگیرند تا به موقع به توانیم نیاز بیماران را برطرف کنیم و جان همشهریان را نجات دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز