خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد:

وضعیت زنجان، ابهر و خرم‌دره قرمز کرونایی؛ خدابنده و طارم در وضعیت نارنجی/ ادامه واکسیناسیون خبرنگاران، معلمان و تاکسیرانان تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۱۸

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، گفت: واکسیناسیون خبرنگاران در زنجان از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا صائینی، گفت: واکسیناسیون گروه‌های هدف اعلام شده از جمله خبرنگاران، تاکسیرانان و معلمان در استان زنجان از روز  چهارشنبه آغاز شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرنگاران را با پیامک برای واکسیناسیون دعوت می‌کند، افزود: تا آخر این هفته واکسیناسیون خبرنگاران به اتمام می‌رسد.

صائینی، با اشاره به اینکه تاکسیرانان نیز پس از دریافت پیامک به مراکز اعلام شده برای تزریق واکسن مراجعه کنند، افزود: رانندگان آژانس‌ها نیز شامل طرح واکسیناسیون هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان یادآورشد: در حال حاضر سه شهرستان زنجان، ابهر و خرم‌دره در قرمز کرونایی، خدابنده و طارم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های سلطانیه ماهنشان و ایجرود در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک برای همه افراد جامعه ضروری است.

صائینی، در پایان اضافه کرد: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای 55 سال در استان زنجان در حال اجرا است که از گروه‌های هدف برای دریافت واکسن دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز