خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

230 ماینر غیرمجاز در شهرک صنعتی کاسپین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۴۳۵

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 230 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از 25 میلیارد ریال در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از  روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی گفت: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان غیرمجاز دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان آبیک با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک واحد تولیدی در راه اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی محل نگهداری ماینرها را در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و همراهی عوامل اداره برق در بازرسی از محل مورد نظر 230 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی تجهیزات کشف شده را بالغ بر 25 میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی پلمب و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

ابراهیمی در پایان گفت: پلیس درصورت مشاهده چنین مواردی که بصورت غیر مجاز از شبکه‌های برق شهری، صنعتی و کشاورزی استفاده می‌کنند برابر قانون برخورد خواهد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز