خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری:

سیاسی کاری در برخی شهرهای قزوین کاهش اعتماد مردم را دنبال داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۲۵۶

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: اعمال سیاسی کاری در برخی شهرهای استان باعث شده اعتماد مردم به خدمات شهری کاهش پیدا کند و این برای مجموعه مدیریت شهری و شوراها یک ضعف محسوب می‌شود و اجتناب از آن ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی در دوره آموزشی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر تاکستان که صبح امروز برگزار شد، گفت: از آنجایی که شورای شهر نهادی مدنی و بر پایه رای مردم است، باید در مجموعه مدیریت شهری از اعمال سلایق سیاسی اجتناب شود؛ چرا که این موضوع در واقع نقطه ضعف شوراها به شمار می‌آید.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ادامه داد: اراده مردم و حق سهیم بودن آن‌ها در تعیین سرنوشت خود با انتخابات شوراها و به طور غیرمستقیم با انتخاب شهردار تجلی پیدا کرده و اعضای منتخب نیز باید به دور از سیاسی کاری و با اقداماتی که انجام می‌دهند از این ظرفیت بهره ببرند.

وی تاکید کرد: اعمال سیاسی کاری در برخی شهرهای استان باعث شده اعتماد مردم به خدمات شهری کاهش پیدا کند و این برای مجموعه مدیریت شهری و شوراها یک ضعف است.

صالحی گفت: شوراها و شهرداری باید ضمن خدمت به مردم همواره دغدغه‌مند و پاسخگوی نیازهای افراد جامعه باشند و در راستای جلب رضایت آن‌ها قدم بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز