خبرگزاری کار ایران

بستری شدن بی سابقه ۶۰ بیمار کرونایی در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۳۸

فرماندار شهرستان کاشمر در خراسان رضوی گفت: متاسفانه آمار بستری ها و تست های مثبت در حال افزایش است و از همه مردم می خواهیم تا از حضور در تجمعات و برگزاری مراسمات پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در حاشیه بازدید از ادارات این شهرستان اظهارداشت: بازدید از ادارات با هدف بررسی و کنترل پروتکل ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود و رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات هم به‌لحاظ پیشگیری و هم فرهنگ سازی در سطح جامعه حائز اهمیت است و باید مورد تاکید و رعایت قرار گیرد.

وی گفت: در بازدید از ادارات نحوه رعایت پروتکل ها رضایتمند بوده و امیدواریم در راستای کاهش حضور مردم در ادارات ارائه خدمات بصورت غیر حضوری و الکترونیک تقویت شود.

وی با اشاره به بستری بیش از ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس کاشمر گفت: متاسفانه آمار بستری ها و تست های مثبت در حال افزایش است و از همه مردم می خواهیم تا از حضور در تجمعات و برگزاری مراسمات پرهیز نمایند و با رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک در پیشگیری و جلوگیری از روند رو به افزایش بیماری در پیک پنجم  ستاد کرونا و کادر درمان را همراهی کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان کاشمر با بیان اینکه روند واکسیناسیون رو به افزایش است و افراد ۵۵ ساله هم واکسن تزریق می شود گفت: در حال حاضر در سه مرکز در شهرستان واکسیناسیون کرونا انجام می شود و در روزهای آینده در مراکز تجمیعی واکسیناسیون انجام خواهد شد و باید نسبت به اطلاع رسانی به جامعه هدف برای حضور در مراگز واکسیناسیون اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد .   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز