خبرگزاری کار ایران

۱۷ میلیارد ریال بیمه بیکاری در سبزوار پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۲۴

رئیس تامین اجتماعی سبزوار گفت: ۱۷ میلیارد ریال طی یک ماه گذشته به مشمولان بیمه بیکاری این شهرستان که بنا به دلایلی کار خود را از دست داده بودند پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ​ حمیدرضا امینیان افزود: میانگین افرادی که به آنها طی یک ماه گذشته در شهرستان سبزوار بیمه بیکاری پرداخت شده ۶۴۱ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح تحول دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی، هم اینک ۳۰ خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی سبزوار به شهروندان ارایه می شود که ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، استعلام دریافت مستمری و بیمه شدگان، امکان مشاهده جزییات محاسبه و گردش حساب بدهی، انعقاد قرارداد و دریافت حق بیمه حرفه ها و مشاغل آزاد از آن جمله است.

رئیس تامین اجتماعی سبزوار گفت: تعداد بیمه‌شدگان اصلی این شعبه هم اینک به ۴۷ هزار و ۹۶۶ نفر رسیده است که با احتساب افراد تبعی آنان، جمعیت بیمه‌شده این شهرستان به ۱۳۱ هزار و ۱۱۰ نفر می رسد.

امینیان افزود: همچنین تعداد مستمری‌بگیران شعبه تامین اجتماعی سبزوار ۱۱ هزار و ۸۰۹ نفر است که با احتساب افراد تبعی به ۲۱هزار و  ۸۰۹ نفر افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: بیمه‌شدگان اصلی شعبه تامین اجتماعی سبزوار را مشمولان بیمه اجباری، حرف و مشاغل آزاد، بیمه اختیاری، زنان خانه دار، کارگران ساختمانی، رانندگان، قالیبافان، سایر بیمه‌شدگان و گروه‌های توافقی تشکیل می دهند.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز