خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

پروژه های عمرانی شهرداری نقش مهمی در توسعه شهری داشته اند/انتقاد بدون راهکار منطقی به جایی نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۳۲۶

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی شهردای بندرعباس در سال‌های اخیر، نقش مهمی در توسعه شهری داشته‌اند و آثار این پروژه‌ها به لحاظ زیرساختی در سال‌های آینده خود را نشان خواهد داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، آبتین امیری در جلسه علنی شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: بندرعباس شهری با درصد بالای بافت فرسوده است، بنابراین اجرای پروژه‌های عمرانی نقش مهمی در توسعه شهری و جبران محرومیت برخی محلات بافت فرسوده بندرعباس دارند.

وی افزود: بدلیل بحران بودجه، درسال‌های اخیر دولت موفق به اجرای پروژه‌های مهم و بزرگ شهری نشده است و این مسئولیت تنها متوجه شهرداری بوده است تا بار این پروژها را به دوش بکشد.

عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: افزایش سریع و غیر قابل مهار هزینه مصالح و ماشین آلات، بزرگترین مشکل پیمانکاران شهرداری برای اجرای تعهداتشان بوده است و تلاش شده با سیاست ریاضت اقتصادی این موضوع تا حدی مدیریت شود.

وی تصریح کرد: پروژه های عمرانی شهرداری و تکمیل این پروژه ها نقش مهمی در تحقق حقوق شهروندان دارد و هر گونه تعلل در این خصوص، به هدر رفتن منابع عمومی ختم می شود و این شرایط مسئولیت آیندگان را در مقام تصمیم گیری سنگین می کند.

امیری خاطرنشان کرد: انتقاد کردن به خاطر کاستی ها کار آسانی است اما هنگامی که نوبت به راه حل می رسد می بینیم که راهکار محکم و جدی برای تغییر وضع موجود و برون رفت از این شرایط وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز