خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی فارس خبرداد:

افزایش تماس با اورژانس اجتماعی در زمان کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۱۷۷

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: تعداد تماس‌ها در خصوص موارد کودک آزاری، همسر آزاری و اقدام به خودکشی در دوران کرونا نسبت به دوران قبل از آن در اورژانس اجتماعی افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش ایلنا، سید محمدصادق کشفی‌نژاد در حاشیه برگزاری اجرای مانور سراسری اورژانس اجتماعی در فارس، هدف از اجرای این مانور را اطلاع رسانی و آگاه سازی هم استانی‌ها در خصوص فعالیتهای اورژانس اجتماعی دانست و گفت: برنامه‌های اورژانس اجتماعی شامل فعالیت مداخله در بحران، تلفن ۱۲۳ و خدمات سیار اورژانس اجتماعی است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۲ مرکز اورژانس اجتماعی در کل استان داریم که تخصصی بودن  به موقع و در دسترس بودن از مهمترین ویژگی‌های خدمات‌رسانی این مراکز است. 

مدیرکل بهزیستی فارس عنوان کرد: در سه ماه اول سال جاری کارشناسان اورژانس اجتماعی فارس دریافت کننده ۱۰ هزار تماس از سراسر استان بوده‌اند که اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، همسرآزاری و خودکشی بیشترین میزان تماس‌ها را شامل می‌شود.

در حاشیه مانور سراسری اورژانس اجتماعی، مدیرکل بهزیستی فارس و هیئت همراه ایشان از مراکز شبه خانواده بهزیستی شیراز و خانوارهای دارای فرزند چندقلو بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات و مطالبات آنها قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز