خبرگزاری کار ایران

در دیدار وزیر نفت و استاندار البرز، مطرح شد:

لزوم بسترسازی مناسب و تکمیل گازرسانی به روستا با هدف ایجاد مهاجرت معکوس

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۶۸۹

وزیر نفت و استاندار البرز طی دیداری در خصوص تسریع در تکمیل پروژه رینگ سراسری شبکه گاز البرز و گازرسانی به روستاهای جاده کرج چالوس دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در دیدار با زنگنه که روز پنجشنبه در محل وزارت نفت صورت گرفت، ضمن تشریح شرایط و حساسیت های استان البرز به جمعیت روز افزون استان و رشد بالای مهاجرت ها اشاره کرد.

وی همچنین در رابطه با ضرورت ارتقا زیرساخت های لازم برای تامین گاز مردم بویژه در مناطقی همچون روستاهای جاده کرج_چالوس، دمای پایین هوا در بیشتر ماه های سال و رشد مشترکان گاز خانگی را قابل تامل و توجه دانست.

شهبازی به استقرار بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان و نیاز نیروگاه ها و مراکز مهم البرز به گاز اشاره کرد و تسریع در تکمیل پروژه رینگ سراسری شبکه گاز استان از بویین زهرا به کرج  را خواستار شد.

وی آغاز گازرسانی به روستاهای محور کرج_چالوس را مورد اهمیت دانست و گفت که فاز اول این پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت و باقی فازها نیز در دستور کار قرار دارند که لزوم سرعت بخشی به این امر بیش از پیش مورد تقاضای مردم است.

شهبازی بازگشت روستاییان به روستاها و مهاجرت معکوس در البرز را بواسطه تقویت زیرساخت ها مورد توجه دانست و افزود: تکمیل گازرسانی، موجب رشد و توسعه روستاها خواهد شد.

زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار برای اتمام پروژه ها قول مساعدت داد تا روند امور با سرعت بیشتری طی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز