خبرگزاری کار ایران

همزمان با شهرستان های واجد شرایط؛

هشتمین دوره‌ انتخابات نظام پزشکی کرج روز جمعه ۲۵ تیر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۶۰۰

معاون درمان کرج از هشتمین دوره‌ انتخابات سازمان نظام پزشکی این شهرستان در روز جمعه ۲۵ تیرماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، جواد معظمی، اظهار داشت: هشتمین دوره‌ انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان کرج، همزمان با  شهرستان های واجد شرایط سراسر کشور،روز جمعه مورخ ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در ستاد دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار می گردد.

وی افزود: فرایند رای گیری در شهرستان‌هایی با جمعیت کمتر از ۵۰۰ نفر عضو سازمان (نظرآباد و فردیس)  تا ساعت ۴ بعد از ظهر ادامه خواهد یافت؛ البته امکان تمدید ساعت رای‌گیری تا ۴ ساعت بعد هم وجود دارد و در ساعت شهرهای بالای ۵۰۰ نفر عضو سازمان (کرج و ساوجبلاغ) نیز  از ۸ صبح تا ۸ شب خواهد بود و قابلیت تمدید حداکثر تا ۲ ساعت بعد نیز وجود دارد.

معظمی تصریح کرد: در شهرستان کرج حدود  ۷۸۷۹ واجد شرایط رای دهی داریم که از این تعداد پیش‌بینی می‌شود با توجه به وجود یک شعبه ثابت اخذ رای، حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد مشارکت داشته باشند.

وی گفت: انتخابات رقابت بین گروه‌های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، لیسانسیه های پروانه دار، دکتراهای علوم آزمایشگاه و گروه مامایی خواهد بود. که مطابق ماده ۲۲ قانون نظام پزشکی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عضویت در سازمان نظام پزشکی و شرط اشتغال در آن شهرستان که به تایید نظام پزشکی شهرستان و یا شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان رسیده باشد، شرکت در انتخابات ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز