خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به کلات در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۸۰

فرماندار کلات گفت: در پی شیوع مجدد ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت تمامی شهرهای مجاور کلات و با توجه به عدم نظارت بر ترددها به این شهرستان اعمال ممنوعیت ورود گردشگر و مسافر غیربومی به کلات را خواستاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی ناصری در این خصوص افزود: در شرایطی شاهد حضور انبوه مسافر و گردشگر در این شهرستان هستیم که شهرهای شرقی، غربی و جنوبی این شهرستان مرزی یعنی سرخس، درگز و مشهد در آخرین رنگ بندی کرونایی، وضعیت قرمز به خود گرفته اند و برابر مصوبات ستاد ملی کرونا بایستی خروج خودرو از شهرهای قرمز و ورود به آنها ممنوع باشد.

وی این تذکر را بیشتر متوجه پلیس راه مشهد و درگز دانست و ادامه داد: به رغم همه زحمات گذشته، متاسفانه در حال حاضر هیچ کنترلی در مبدا خروجی از شهرهای یاد شده به سمت کلات صورت نمی پذیرد و با وجود توصیه اکید مبنی بر پرهیز از سفر، شاهد حضور پرتعداد مسافران و گردشگران درکلات هستیم که ادامه این روند می تواند بر تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان مرزی کلات بیفزاید و این در حالی است که این شهرستان فاقد تخت" آی سی یو " است.

فرماندار کلات گفت: در ایام تعطیلات آخر هفته به اندازه مجموع جمعیت این شهرستان یعنی حدود ۴۰ هزار نفر و حتی بیشتر مسافر و گردشگر به این منطقه سرازیر می شود و در طول هفته نیز شمار گردشگران حدود پنج هزار نفر برآورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز