خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته تامین اجتماعی انجام می‌شود:

افتتاح پروژه‌های بزرگ درمانی فردا در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۰۴

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از بهره برداری و افتتاح پروژه های بزرگ درمانی نظیر بخش دیالیز، رادیولوژی، او.پی.جی و ام.آر.آی فردا(پنجشنبه 24 تیرماه) در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قادر برجی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: با توجه به اینکه اقداماتی اساسی در جهت توسعه زیرساخت های درمانی در استان به شدت احساس می شد، از حدود 2 سال پیش نسبت به توسعه بیمارستان ها و بخش های اورژانس در سطح استان اقدام کرده ایم.

وی از راه اندازی بزرگترین اورژانس کشور با مساحت 2 هزار و 500 متر مربع در مرکز استان خبر داد و گفت: این اورژانس در کنار بیمارستان سبلان تامین اجتماعی ایجاد شده و با توجه به مساحت آن، در صورت افزایش تخت های بیمارستان در چشم انداز 1404 به 350 تخت نیز این اورژانس توان پاسخگویی به مراجعات را خواهد داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از استقرار تانک اکسیژن 20 تنی در بیمارستان سبلان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: تانک اکسیژن ۲۰ تنی بعنوان یکی از حیاتی ترین تجهیزات برای درمان و مراقبت از بیماران کرونایی با اعتبار دو و نیم میلیارد تومان روز گذشته در این مجموعه مستقر شد و فردا (پنجشنبه 24 تیرماه) با حضور مدیر عامل سازمان به بهره برداری خواهد رسید.

برجی از احداث درمانگاه تخصصی با مساحت 4 هزار و 600 متر در اردبیل خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و در سال گذشته 17 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار جذب شد و در سالجاری نیز 23 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که در تلاشیم تا در دهه فجر امسال این پروژه درمانی مهم را به بهره برداری برسانیم.

وی از افتتاح بخش لندری بیمارستان سبلان با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: راه اندازی بخش لندری برای کنترل عفونت های بیمارستانی بعنوان بخش حساس و مهم و نبض سلامت بیمارستان از ضروریات این مجموعه بود؛ لباس های عفونی در این بخش با استفاده از دستگاه های استاندارد شست و شو می شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از افتتاح بخش دیالیز به عنوان یکی از مهم ترین گلوگاه های حوزه درمان استان، با دارا بودن 11 تخت و دستگاه های مجهز با آخرین استانداردهای روز دنیا طی فردا همراه با پروژه های دیگر این مجموعه درمانی افتتاح خواهد شد.

برجی در پایان گفت: سایر پروژه های مهم مجموعه درمانی بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل بمناسبت هفته تامین اجتماعی طی فردا با حضور مدیرعامل سازمان و مسئولین ارشد استانی افتتاح و به بهره برداری رسمی خواهند رسید.

 

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز