خبرگزاری کار ایران

معاون تولید شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد:

صرفه جویی 2درصدی در مصرف سوخت پالایشگاه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۱۳۹

معاون تولید شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: با تلاش متخصصان داخلی توانستیم 2 درصد صرفه جویی در مصرف سوخت و 10 درصد افزایش عملکرد تجهیزات پالایشگاه اصفهان داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا جعفرپور با اشاره به پایان تعمیرات اساسی واحد های آیزوماکس، هیدروژن و آمین کنتکتور شماره 2  این شرکت اظهار داشت: این دوره ازتعمیرات با فعالیت مستمر شبانه روزی 2 هزار نفر نیروی انسانی و به مدت 25  روز انجام شد.

وی افزود: در این تعمیرات با اجرای 3 طرح بهینه سازی مشعل های پالایشگاه، استحصال انرژی حرارتی از محصول گازوئیل  واحد آیزوماکس و باز سازی عایق های حرارتی کوره هیدروژن موفق شدیم، حدود 2 درصد در مصرف سوخت پالایشگاه صرفه جویی کنیم.

مدیر نگهداری  وتعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان نیز با بیان اینکه برای بهبود کیفیت عملکرد و پیشگیری تبعات ناشی از فعالیت بی وفقه دستگاه‌های پالایشی، واحد‌های عملیاتی باید در ۳ یا ۴ سال تعمیرات اساسی شوند، اظهار داشت: در این دوره از تعمیرات که با در نظر گرفتن کامل نکات ایمنی و رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام شد،  با انجام پروژه تغییر سیستم آب بندی کمپرسور 602 واحد آیزوماکس از نوع روغنی به نوع خشک ، علاوه بر  کاهش  10 درصدی اتلاف کاری ناشی از توقف های دستگاه ها، 10 درصد در راندمان این تجهیزات افزایش داشتیم.

  علیرضا قزوینی زاده خوراک واحد آیزوماکس شماره 2 شرکت را به طور متوسط روزانه ۲۲ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز و واحد هیدروژن را  ۷۰۰۰ کیلوگرم در ساعت اعلام کرد و گفت: بنزین، گاز مایع، نفت سفید، سوخت هوائی و نفت گاز از تولیدات واحد آیزوماکس است و واحد آمین کنتکتور نیز حذف گوگرد از محصولات را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز