خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار خراسان رضوی از ۳ واحد تولیدی در شهرک کاویان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۶۸۱

استاندار خراسان رضوی از سه واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی کاویان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در حاشیه این بازدیدها ابراز کرد: واحدهایی که امروز بازدید شد مشکلاتی در حوزه های زیرساختی از جمله تامین برق، تخصیص آب و تکمیل چرخه تولید داشتند که در همین راستا برای رفع مشکلات مورد نظر دستوراتی صادر و بزودی عملیاتی خواهد شد. 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دستوراتی که صادر می شود بعد از مصوب شدن به صورت مرتب و زمان‌بندی شده در چرخه پیگیری دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی قرار می گیرند، تا موانعی که بر سرراه تولید تولیدگران قرار دارد به سرعت برطرف شوند. 

وی در این هفته از برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید نیز با توجه به نقش بسزای واحدهای تولیدی در توسعه اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال ضمن بازدید از  ۳واحد تولیدی، برای رفع مشکلات آن ها دستورات لازم را صادر کرد. 

در راستای برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران و حمایت از بخش خصوصی همواره تاکید مدیریت استان بر این بوده است که با تعامل و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی زمینه برای گسترش هر چه بیشتر فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در استان فراهم شود. 

طبق روال یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید با حضور استاندار، مدیران واحد‌های تولیدی و مدیران مرتبط، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و موانع تولید در محل این شرکت‌ها برگزار و آخرین وضعیت این واحدها ارائه شد. 

محمدصادق معتمدیان در راستای یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، از ۳ واحد گروه صنایع فولاد صبح پارسیان، پارت پاپیروس و شیشه فلوت کاویان بازدید و در خصوص رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد. 

مدیر کارخانه فولادی صبح پارسیان در این بازدید گفت: در حال حاضر حدود ۵ میلیارد تومان هزینه ماهانه این واحد تولیدی است که هیچ جایی برای تامین این هزینه نداریم و این در صورتی است که پتانسیل موجود در این کارخانه فقط در پنج کارخانه کشور است.

وی ادامه داد: به واسطه کیفیت مناسب محصولات این واحد، توانسته ایم تیرآهن را به کشور عراق صادر کنیم و اگر این روند را در دیگر کشورها توسعه دهیم، بازار خود را به سمت صادراتی شدن می بریم. هم اکنون نیز حدود ١۵ درصد محصولات فولادی ما صادر می شود.

گروه صنایع فولاد صبح پارسیان در زمینه تولید لوله فولادی اسپیرال و تیر آهن نیمه سبک فعالیت می کند که توانسته برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند. 

کاغذ فلوتینگ، ورق کارتن و مقوا، جعبه کارتن و چاپ فلکسو از جمله محصولات تولیدی کارخانه پارت پاپیروس هستند که برای ۳۲۵نفر اشتغال ایجاد کرده است. 

همچنین شرکت شیشه فلوت کاویان در زمینه تولید انواع شیشه های فلوت، رفلکس، آینه ای و نیتروژن فعالیت می کند که در آن تعداد ۵۶۳ نفر مشغول به کار هستند. 

مشکلات این واحدها توسط استاندار خراسان رضوی به مقامات مرتبط کشوری منعکس و در صورت لزوم با دعوت از مقامات ملی به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی، رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز