خبرگزاری کار ایران

۴ شهر لرستان در وضعیت قرمز قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۹۶

استاندار لرستان گفت: بر اساس گزارشات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا، موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس گزارشات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا، موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده و متأسفانه بسیاری از استان‌ها درگیر این موج شده‌اند.

وی تصریح کرد: در لرستان نیز شواهدی از ورود موج پنجم مشاهده می‌شود و تعداد شهرهای وضعیت قرمز استان از دو شهر به چهار شهر افزایش داشته است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سایر شهرهای استان که هفته گذشته در وضعیت زرد قرار داشتند، وارد وضعیت نارنجی شده و فقط رومشکان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

خادمی اضافه کرد: بررسی آمارها از افزایش روند بستری‌ها و متعاقب آن مرگ بر اثر کرونا در هفته‌های آتی حکایت دارد که لازم است مردم، اصناف و کسبه در روزهای آینده در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر همکاری کنند.

وی تأکید کرد: تا می‌توان باید از ترددهای غیرضروری در سطح شهر، پارک‌ها و اماکن عمومی پرهیز کرد و ادارات نیز با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و استفاده از شرایط دورکاری کارکنان، نسبت به کنترل وضعیت بیماری اهتمام داشته باشند.

 استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به ورود استان به موج جدید کرونا و افزایش سرعت انتقال ویروس جهش یافته موسوم به دلتا، از مردم می‌خواهیم هرگونه مراسم منجر به تجمع مانند عزاداری یا عروسی را برگزار نکنند و از حضور در این قبیل تجمعات اکیداً دوری کنند.

خادمی اظهار کرد: تاکنون شواهدی از حضور ویروس دلتا در لرستان مشاهده نشده و تمامی مبتلایان جدید مربوط به ویروس قبلی هستند، اما باید در نظر داشت این ویروس تا مرزهای استان رسیده و در صورت ورود، افزایش شدت در موج پنجم را منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز