خبرگزاری کار ایران

رئیس فوریت‌های پزشکی قزوین:

اورژانس هوایی قزوین برای نجات جان بیمار قلبی به پرواز در آمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۱۷۰

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: اورژانس هوایی قزوین با حضور در منزل بیمار قلبی که به اقدام سریع درمانی نیاز داشت او را به بیمارستان قزوین منتقل کرده و جان بیمار را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، سهیل سلطانی گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین و درخواست کمک برای نجات جان خانمی ۵۵ ساله که دچار مشکلات قلبی شده بود، بلافاصله آمبولانس پایگاه معلم کلایه به آدرس اعلام شده اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس در منزل بیمار، خانم ۵۵ ساله که با سابقه مشکلات دیابت و فشارخون دچار درد قلبی شده بود و به‌دلیل شرایط حاد بیمار که لازم بود در کمترین زمان ممکن به بیمارستان بوعلی اعزام شود، برای نجات جان بیمار درخواست اورژانس هوایی داده شد.

سلطانی گفت: با اعلام اورژانس به پایگاه اورژانس هوایی، پرسنل تیز پرواز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و بیمار توسط هلی کوپتر اورژانس هوایی قزوین به پد بالگرد بیمارستان ولایت منتقل شده و سپس به‌وسیلهٔ آمبولانس پایگاه رازی به بیمارستان بوعلی انتقال داده شد که خوشبختانه با اقدام به موقع تکنسین‌های اورژانس، جان بیمار نجات یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز