خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه سمنان در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد؛

ضریب نفوذ 50 درصدی تلفن ثابت در امیریه/ استقرار به روزترین تکنولوژی دیتای کشور در امیریه دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۱۶

مدیر مخابرات منطقه سمنان با تاکید بر ضریب نفوذ 50 درصدی تلفن ثابت در امیریه دامغان گفت: تکنولوژی جدیدی که اخیرا در حوزه تلفن ثابت، دیتا و تلفن همراه در شهر امیریه مستقر شده است اولین مرکز در کشور است.

مجید دارایی مدیر مخابرات منطقه سمنان درگفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان، به تغییر سوئیچ تلفن ثابت امیریه اشاره کرد و گفت: در امیریه سوئیچ پایدار، باکیفیت و بدون قطعی را ایجاد کرده ایم.
 
وی ادامه داد: ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهر امیریه 50 درصد است که به طور متوسط هر خانواده دارای 2 خط تلفن است و واگذاری سرویس تلفن ثابت در این شهر بروزرسانی شده است. 

دارایی بیان کرد: در حوزه اینترنت پرسرعت در تحقق دولت الکترونیک و با توجه به فضای کنونی جامعه، اینترنت پرسرعتی را بر بستر شبکه مس با قدرت آپلود بالا در اختیار شهروندان قرار می دهیم.

مدیر مخابرات منطقه سمنان یادآور شد: تکنولوژی جدیدی را در شهر امیریه مستقر کردیم که دارای سرعت 40 مگابیت بر ثانیه بوده و در پوشش تلفن همراه، تکنولوژی مکالمه تلفن و 2G و 4G را تجهیز کردیم.

وی بیان کرد: حدودا یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار در حوزه توسعه خدمات فناوری در این شهر سرمایه گذاری شده است.

دارایی افزود: تکنولوژی جدیدی که اخیرا در حوزه تلفن ثابت، دیتا و تلفن همراه در شهر امیریه مستقر شده است اولین مرکز در استان سمنان و کشور می باشد.

وی با تاکید بر ایجاد تکنولوژی کامل تلفن همراه در امیریه تصریح کرد: درحوزه تلفن ثابت پایدارترین سوئیچ استان سمنان در این شهر مستقر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز