خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد؛

شیراز در آستانه وضعیت قرمز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۱۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نسبت به قرار داشتن کلانشهر شیراز در آستانه وضعیت قرمز هشدار داد و از شهروندان درخواست کرد که رعایت شیوه‌نامه‌ها را جدی بگیرند.

به گزارش ایلنا مهرزاد لطفی در سیصد و پنجاه و سومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط کرونا، شیراز را در آستانه قرمز شدن وضعیت قرار داده است، از شیوع گونه‌های جهش یافته کروناویروس، خصوصا گونه هندی موسوم به دلتا، ابراز نگرانی کرد.

لطفی با بیان اینکه طبق آخرین اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ۱۳ شهرستان فارس، با وضعیت قرمز مواجه شده است، گفت: طبق رنگ بندی رسمی از نظر وضعیت کروناویروس در استان های کشور، وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌ها جهرم، خنج، داراب، زرین دشت، قیروکارزین، کازرون، کوار، گراش، لارستان، لامرد، اوز، خفر و کوه چنار، از استان فارس، قرمز است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به روند افزایشی تعداد بیماران نیازمند بستری در بیمارستان‌های فارس، خاطرنشان کرد که همه مراکز درمانی سراسر فارس در حالت آماده باشد کامل قرار دارند.

لطفی همچنین خواستار همکاری بیشتر مسئولان دستگاه های اجرایی استان در مقابله با موج پنجم کرونا شد و ادامه داد: لازم است مسئولان دستگاه های اجرایی استان نظارت بیشتری بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در اصناف و اماکن پر تردد داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز