خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین:

خودروهای شخصی فعال در آژانس‌های قزوین با یارانه دولتی دوگانه سوز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۱۱۶

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای بنزین سوز فعال در آژانس‌های تاکسی تلفنی با استفاده از یارانه دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان با اشاره به دوگانه سوز کردن خودروهای فعال در آژانس گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، امکان اجرای طرح دوگانه سوز کردن اتومبیل‌های بنزین سوز شخصی که از سازمان تاکسیرانی شهرداری‌ها دارای مجوز هستند فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: مالکین خودروهای شخصی بنزین سوز فعال در آژانس‌های تاکسی تلفنی که متقاضی گازسوز کردن خودروی خود با استفاده از یارانه دولتی هستند باید فقط با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی: www.gcr.niopdc.ir  نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

وی ابراز کرد: این خودروها بعد از تایید اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و در نظر گرفتن اولویت‌های مربوطه، به دوگانه سوز تبدیل می‌شوند.

عرشیان در پایان گفت: اجرای این طرح، علاوه بر صرفه جویی و کاهش هزینه‌های بخش حمل و نقل عمومی، از نظر زیست محیطی هم اثر مطلوبی خواهد داشت و در کاهش آلاینده‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز