خبرگزاری کار ایران

از طرف رئیس پلیس آگاهی استان؛

جزئیات قتل خانم آرایشگر قزوینی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۹۴

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری عامل جنایت و جزئیاتی از قتل خانم آرایشگر قزوینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرش مرادی با بیان جزئیات قتل بانوی آرایشگر قزوینی گفت: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدان خانمی 49 ساله و متعاقب آن کشف جسد سوخته شده وی در جاده قزوین به بوئین زهرا ، بلافاصله بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: در تحقیقات میدانی و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، تنها ساعاتی پس از وقوع این جنایت هولناک، متهم که یک راننده تاکسی اینترنتی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

وی ابراز کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه، ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد؛ اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و اظهار کرد در روز حادثه بعنوان راننده خودروی اینترنتی مقتوله را به مقصد اسماعیل آباد سوار خودرو کرده و در نزدیکی مقصد با وی بر سر نقص فنی خودرو درگیر شده و با خفه کردن مقتول دست به این جنایت هولناک زده است.

مرادی با اشاره به اینکه قاتل پس از وقوع جنایت کیف،گوشی و محتویات آن را بیرون انداخته و با تهیه بنزین جسد مقتوله را به بیرون شهر منتقل و به آتش کشیده افزود: انگیزه قاتل در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز