خبرگزاری کار ایران

دستگیری 3 هزار و 700 قاچاقچی دراستان سمنان/ کشف 10 قبضه سلاح جنگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۴۴۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته سه هزار و ۷۰۰ نفر از قاچاقچیان و عوامل توزیع خرد و کلان مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ عباس نادعلی افزود: در سال گذشته سه هزار و ۷۰۰ نفر از قاچاقچیان و عوامل توزیع خرد و کلان مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ افزون بر ۳۰ تن انواع مواد مخدر با همکاری و تلاش  فرماندهی انتظامی استان سمنان به صورت اختصاصی و مشترک کشف و ضبط شد.

نادعلی یادآور شد: در سال گذشته ۱۱ مورد عملیات مسلحانه قاچاق مواد مخدر در در دل کویر از سوی نیروی انتظامی استان سمنان انجام شد که در این عملیات ها هفت تن از قاچاقچیان مواد مخدر به هلاکت رسیدند و ۳۰ قبضه انواع سلاح جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان در مبارزه با قاچاق انواع مواد مخدر صنعتی هم عملکرد مطلوبی دارد به طوری که سال گذشته سه تن هروئین و شیشه در استان کشف و بسیاری از باند قاچاقچیان این نوع از مواد مخدر منهدم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ هم ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم شد و از ابتدای فروردین تا خرداد سال جاری بیش از ۶ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۹ افزون بر ۴۵ درصد افزایش یافته است.

نادعلی گفت: در سال جاری ۱۰ قبضه انواع سلاح جنگی در عملیات های جداگانه مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شد.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در حاشیه مناطق کویری استان سمنان کشف و ضبط شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز