خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان عنوان کرد:

پذیرش ۶۹۳ معتاد متجاهر در مراکز اقامتی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۹۳۲

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۶۹۳ معتاد متجاهر در سال ۹۹ در مراکز اقامتی این استان پذیرش شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، علیرضا وارثی با اشاره به اقدامات بهزیستی استان  قزوین در زمینه درمان اعتیاد اظهار داشت: رفاه اجتماعی در تعریف به هرگونه اقدام از سیاست گزاری تا ارایه خدمات با هدف کاهش بار مشکلات اجتماعی گفته می شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: در دهه های اخیر با تغییر مفهوم رفاه از مفاهیم کاملا عینی مانند بهداشت، آموزش ، اشتغال و به مفاهیم ذهنی مانند احساس رضایت مندی مردم نیز تغییر کرده است.

وارثی گفت: سازمان بهزیستی کشور با عنایت به اسناد بالا دستی و سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت محقق ساختن رفاه اجتماعی و پیشبرد راهبردهای توسعه ای و کاهش آسیب های  اجتماعی به ویژه اعتیاد، اقدام به تاسیس مراکز اقامتی  در جهت ساماندهی  بیماران متقاضی درمان و متجاهرین کرده است.

وی اضافه کرد: رویکرد اصلی این مراکز با مشارکت تیم بهبود وگروه های همتا و خودیار متمرکز است و خدمات آن توسط تیم بهبود که شامل مسوول فنی، روانشناس، مددکار اعتیاد و مدد یار خانواده ارایه می شود.

وارثی اظهار داشت:  دفتر درمان اعتیاد خدماتی از قبیل پرداخت کمک هزینه درمان به معتادین نیازمند و پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به معتادین پاک شده ارایه می کند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: ۱۴ مرکز بهبودی اقامتی میان مدت مخصوص آقایان و یک مرکز ویژه بانوان و یک مرکز جامع درمان اعتیاد در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز