خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، تاکید کرد :

الزام ثبت نام واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ ، تخم مرغ و ماهی فروشان در سامانه جامع تجارت/ پرهیزاز تحویل مرغ به واحدهای صنفی که در سامانه جامع تجارت ثبت نام نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۹۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، تاکید کرد: برای جلوگیری از خروج بدون شناسنامه ثبت نام همه واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ ، تخم مرغ و ماهی فروشان در سامانه جامع تجارت و نیز ثبت اطلاعات صدور فاکتورهای فروش مرغ توسط کشتارگاه ها در این سامانه ،ضروری است .

به گزارش ایلنا از نجان، ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با اشاره به اینکه عدم ثبت اطلاعات و یا اطلاعات نادرست در سامانه به منزله عرضه خارج از شبکه مرغ تلقی شده و مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد، گفت: با توجه به الزام ثبت نام همه واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ ، تخم مرغ و ماهی فروشان در سامانه جامع تجارت و نیز ثبت اطلاعات صدور فاکتورهای فروش مرغ توسط کشتارگاه ها در این سامانه ، از هرگونه خروج مرغ بدون شناسنامه از استان جلوگیری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، ادامه داد: بر این اساس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان در شهرستان‌های سطح استان موظف‌اند همه فروشندگان مرغ گرم را ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت کنند.

وی، افزود: همچنین کشتارگاههای استان باید فاکتور فروش تحویل مرغ را که به عاملان حمل یا توزیع کنندگان عمده مرغ تحویل می‌دهند در سامانه جامع تجارت ثبت و از تحویل مرغ به واحدهای صنفی که در سامانه ثبت نام نکردند خودداری کنند.

فغفوری ادامه داد: در این راستا باید همه رانندگان حمل مرغ، اپلیکیشن مربوطه را از اداره پست دریافت و نصب کنند، تا در زمان تحویل مرغ به واحدهای صنفی اطلاعات لازم را ثبت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، یادآورشد: صنوف مربوطه در  روزهای گذشته همکاری خوبی در این راستا داشتند به طوری که از 230 واحد مرغ فروشی تاکنون 181 واحد در سامانه جامع تجارت ثبت نام کردند.

وی، اضافه کرد: هم اکنون این طرح به صورت پایلوت در 5 استان از جمله استان زنجان در حال اجرا بوده که پس از اتمام در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، تصریح کرد: با توجه به الزام ثبت نام همه واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ ، تخم مرغ و ماهی فروشان در سامانه جامع تجارت و نیز ثبت اطلاعات صدور فاکتورهای فروش مرغ توسط کشتارگاه‌ها در این سامانه، از هرگونه خروج مرغ بدون شناسنامه از استان جلوگیری می‌شود.

وی، یادآور شد: بر این اساس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان در شهرستان‌های سطح استان موظف‌اند همه فروشندگان مرغ گرم را ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت کنند.

فغفوری، اضافه کرد: همچنین کشتارگاه‌های استان باید فاکتور فروش تحویل مرغ را که به عاملین حمل یا توزیع کنندگان عمده مرغ تحویل می‌دهند در سامانه جامع تجارت ثبت و از تحویل مرغ به واحدهای صنفی که در سامانه مذکور ثبت نام نکردند خودداری کنند.

وی، تصریح کرد: در این راستا باید همه رانندگان حمل مرغ، اپلیکیشن مربوطه را از اداره پست دریافت و نصب کرده، تا در زمان تحویل مرغ به واحدهای صنفی اطلاعات لازم را ثبت کنند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان، افزود: صنوف مربوطه طی روزهای گذشته همکاری خوبی در این راستا داشته‌اند به طوری که از 230 واحد مرغ فروشی تاکنون 181 واحد در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده‌اند.

وی، یادآورشد: هم اکنون این طرح به صورت پایلوت در 5 استان از جمله استان زنجان در حال اجرا بوده که پس از اتمام در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز