خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

برگزاری نخستین کنگره استان اصفهان و توسعه ملی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۲۰۳

استاندار اصفهان از برگزاری نخستین کنگره اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو" در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره استان اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو در استانداری افزود: باید جایگاه اصفهان را در توسعه عرصه‌های مختلف با نگرش مجاهدت‌پروری، خلاقیت و دیگر زمینه‌ها در این کنگره برجسته کرد.

وی هدف از برگزاری این نشست را برجسته‌سازی نقش استان در توسعه صنعتی، هنری، اجتماعی، فرهنگی، دفاعی و حوزوی کشور برشمرد و گفت: هدف مهم این نشست، جمع‌آوری داشته‌های استان در بخش‌های مختلف است تا بتوانیم با بررسی چالش‌های پیش‌رو و آینده و تحویل آن در قالب بسته‌هایی به مدیران آتی، از کُند شدن آهنگ توسعه استان جلوگیری کنیم.

رضایی اضافه کرد: با دائمی کردن دبیرخانه کنگره می‌توانیم ضمن زنده نگهداشتن این خودباوری در استان در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود اقدام کنیم.

وی با اشاره به نقش چهره‌های ماندگار در توسعه استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برپایی این کنگره می‌توان به شناسایی و معرفی چهره‌های جدیدی که می‌توانند در آینده با اقدامات ارزنده خود در استان نقش آفرین باشند، پرداخت.

استاندار اصفهان اظهار داشت: مهمترین هدف برگزاری کنگره باید بر مبنای فرصت‌سازی و نه فرصت سوزی و در جهت پیشبرد برنامه‌های استان باشد.

"نخستین کنگره استان اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو" از ۲۲ تا ۲۴ تیر در دانشگاه صنعتی اصفهان در دو قالب حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز