خبرگزاری کار ایران

منتخبان شوراهای مناطق شهری تربت‌جام مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۸۳

فرماندار تربت‌جام در شرق خراسان رضوی نتایج قطعی شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای مناطق شهری این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی حمیدی در این باره گفت: در انتخابات شورای شهر تربت‌جام از مجموع ۲۹ هزار و ۴۸۹ رای اخذ شده، حسین قرائی جامی با پنج هزار و ۳۷ رای، جعفر دلشاد عظیمی با چهار هزار و ۵۹۳ رای، حامد فخراحمدی با چهار هزار و ۲۹۷ رای، ریحانه ناصری فورک با چهار هزار و هشت رای، هاشم بهرامی نیا با سه هزار و ۷۹۵ رای، اسماعیل بخشی با سه هزار و ۷۱۰ رای و سجاد ابراهیمیان با سه هزار و ۶۸۹ رای به ششمین شورای این شهر راه یافتند.

وی افزود: مریم افغان با سه هزار و ۵۴۱ رای، نبی احمدی بنکدار با سه هزار ۴۷۰ رای و سید محمد حیدری با سه هزار و ۲۶۸ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر تربت‌جام انتخاب شدند.

فرماندار تربت‌جام ادامه داد: در انتخابات شهر نیل شهر این شهرستان نیز از مجموع سه هزار و ۸۵۵ رای ماخوذه، عبدالرسول رحمانی رحمت آبادی با هزار و ۷۰۹ رای، بهنام فیضی با هزار و ۵۷۰ رای، علی محمد محمدیان با هزار و ۵۱۷ رای، امین علیزاده با هزار و ۴۰۹ رای و عبدالله سمنگانی با هزار و ۳۷۱ رای به دوره ششم شورای این شهر راه یافتند.

وی گفت: عبدالحکیم غفوری چهار من و نیم با هزار و ۳۴۸ رای و رحمت کاظمی با هزار و ۱۵۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر نیل شهر تربت‌جام مشخص شدند.

حمیدی افزود: در انتخابات ششمین دوره شورای شهر نصرآباد هم از مجموع سه هزار و ۷۴۴ رای ماخوذه علی اکبر ناظری با هزار و ۹۱۱ رای، رضا بهادری راد با هزار ۶۹۳ رای، علی محمد شیخ آبادی با هزار و ۶۸۸ رای، ایمان غلامی نصرآبادی با هزار و ۶۲۵ رای و ابوالقاسم نصیری شهری با هزار و ۴۸۳ رای به شورای این شهر راه یافتند.

وی ادامه داد: مهدی مینائی نصرآبادی با هزار و ۴۶۶ رای و حسن رضا جهانی نژاد با هزار و ۴۰۸ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر نصرآباد تربت‌جام انتخاب شدند.

فرماندار تربت جام گفت: همچنین از ۸۳۵ برگ رای اخذ شده در انتخابات شورای شهر سمیع آباد این شهرستان، عبدالکریم شهرکی با ۴۹۶ رای، مسعود رضائی با ۴۳۸ رای، محمد عثمان اربابی با ۴۳۴ رای، حبیب الله رسولی با ۳۲۳ رای و مهدی باخرزی با ۲۸۴ رای به ششمین دوره این شورا راه یافتند.

وی افزود: اسماعیل رامشگر ارباب دین محمدی با ۲۸۰ رای و امید رامشگر با ۲۱۷ رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

حمیدی ادامه داد: همچنین از ۲ هزار و ۹۳۰ برگ رای اخذ شده، عبدالطیف دوران پور با هزار و ۳۴۹ رای، اکبر گلشایان علیائی با هزار و ۵۴ رای، محمد رضائی احمد آبادی با ۹۷۴ رای، عبدالله ایلاتی با ۹۲۰ رای و حسن غلامی با ۹۲۰ رای به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای شهر احمد آباد صولت تربت‌جام راه یافتند.

وی گفت: همچنین امرالله سلطانی میرزائی با ۸۹۴ رای و عبدالغفار سعیدی با ۷۵۸ رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

فرماندار تربت‌جام افزود: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، ۱۵۵ هزار نفر در این شهرستان واجدشرایط رای دهی بودند.

وی ادامه داد: میزان مشارکت مردم شیعه و اهل تسنن این شهرستان مرزی در انتخابات ۲۸ خرداد بیش از ۵۹ درصد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز