خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

شمارش آرای انتخابات شورای شهر تبریز هنوز به پایان نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۸۸۴

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه شمارش آرای شورای شهر تبریز هنوز به پایان نرسیده گفت: اعلام نتایج نهایی انتخابات منوط به پایان شمارش آرا و تایید هیات‌های اجرایی و نظارت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بهروز مهدوی  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نتایج نهایی شوارها در سراسر کشور پس از پایان شمارش آرای ریاست جمهوری اعلام می شود.

وی با اشاره به تاخیر رخ داده در برخی شعب اخذ رای در تبریز در ساعات اولیه رای گیری، ادامه داد: به دلیل مشکلات پیش آمده با اعلام وزارت کشور در برخی شعب تا رفع مشکل انتخابات به صورت دستی انجام شد.

مهدوی اظهار کرد: تاخیر در آغاز رای گیری فقط در شهر تبریز به دلیل الکترونیکی بودن رای گیری رخ داد و در دیگر بخش ها و روستاهای شهرستان تبریز رای گیری هیچی مشکلی نداشت.

وی گفت: در چهار شعبه هنوز شمارش آرای شورای شهر تبریز تمام نشده و شمارش تمامی صندوق‌ها نیز در سامانه بارگذاری و اعلام می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز تاکید کرد: نتایج نهایی شورا بعد از تایید هیات اجرایی و در نهایت با تایید هیات نظارت اعلام عمومی می شود.

انتخابات شوراهای شهر و روستا در تبریز در ۷۰۰ شعبه با ۲ هزار و ۸۰۰ صندوق الکترونیکی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز