خبرگزاری کار ایران

معاون سپاه فجر فارس عنوان کرد؛

موافق برگزاری تریبون‌های آزاد هستیم، اما با مدیریت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۰۳

معاون سپاه فجر فارس گفت: موافق برگزاری تریبون های آزاد هستیم، اما معتقدیم این فضا باید مدیریت شود و اگر چالشی آن جا مطرح می شود، همان جا هم جواب آن چالش عنوان و ذهن مخاطبان نسبت به موضوع شفاف شود.

به گزارش ایلنا  سرهنگ اسماعیل محرابی در نشست صمیمانه مسئولان سپاه فجر فارس با هدف بررسی ظرفیت های رسانه در زمینه انتخابات با عنوان «رسانه، توسعه و مردم سالاری دینی» برگزار شد و جمعی از فعالان رسانه ای استان از جمله مدیران مسئول، سردبیران و  خبرنگاران، دیدگاه های خود را دراین خصوص مطرح کردند و برخی از چالش های فعالان رسانه در حوزه اطاع رسانی مسائل داخلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از این نشست به موضوع برگزاری تریبون های آزاد در شیراز و برخی دیگر از کلانشهرهای کشور و مطالب مطرح شده در آن اشاره کرد و گفت: ما موافق برگزاری تریبون های آزاد هستیم، اما معتقدیم که این فضا باید مدیریت شود و اگر چالشی مطرح می شود، همانجا هم جواب آن چالش عنوان و ذهن مخاطبان نسبت به موضوع شفاف شود. 

معاون سپاه فجر فارس با یادآوری این‌که در ساختار سیاسی همه جوامع، موضوع بررسی صلاحیت افراد داوطلب انتخابات مد نظر قرار دارد اما در شکل اجرا متفاوت است، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد که چرا افراد تأیید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات، گاهی ناکارآمد می شوند و این هم یکی از وظایف رسانه می تواند محسوب شود.

هاد‌‌ی رضایی، رئیس بسیج رسانه فارس نیز با بیان این که سلسله نشست های هم اند‌‌یشی اصحا ب رسانه استان با مد‌‌یران د‌‌ستگاه های نظارتی با همت هیأت اند‌‌یشه ورز بسیج رسانه فارس برگزار می شود‌‌، اظهارد‌‌اشت: هد‌‌ف از برگزاری این نشست ها علاوه بر ایجاد‌‌ فضای صمیمیت و ارزیابی مشکلات موجود‌‌، ارائه راهکار برای بهبود‌‌ فضای مد‌‌یریتی و رسانه ای استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز