خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

واحد تولیدی آهن اسفنجی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۴۵۷

استاندار اردبیل از تأمین زیرساخت‌های تولید آهن اسفنجی با مشارکت سرمایه گذار در اردبیل خبر داد و گفت: نیازهای اولیه این طرح نظیر سنگ و آهن، آب، برق و گاز تامین می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر بهنامجو در نشست هماهنگی تامین زیرساخت های سرمایه‌گذاری تولید آهن اسفنجی در اردبیل از اجرای طرح سرمایه گذاری آهن اسفنجی با ظرفیت یک میلیون تن و مشارکت شرکت های چادرملو، ایرتیک و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات خبر داد.

بهنامجو عنوان کرد: در صورت راه اندازی خط تولید آهن اسفنجی، ملزومات بسیاری از واحدهای تولیدی رفع خواهد شد که این مهم گامی ارزشمندی در راستای رونق تولید در استان خواهد بود.

وی از تامین نیازهای اولیه این طرح نظیر سنگ و آهن، آب، برق و گاز خبر داد و گفت: مکان یابی این واحد تولیدی انجام شده و به موافقت سرمایه گذار نیز رسیده است و موافقت های لازم و هماهنگی با دستگاه های اجرایی نیز انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل در خصوص تامین آب مورد نیاز این واحد نیز بیان کرد: پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی و تصفیه خانه شهر اردبیل جزو گزینه های تامین آب برای این واحد هستند که سرمایه گذار باید یکی از آنها را در جهت راه اندازی واحد تولید آهن اسفنجی انتخاب کند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز