خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه تکذیب کرد؛

هیچ فردی در عملیات تخریب باغ بلوار پرستار کرمانشاه زخمی نشد/ منتشر کنندگان فیلم ساختگی مورد پیگیری قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۴۸۰

شهرداری کرمانشاه طی اطلاعیه اعلام کرد هیچ فردی در عملیات تخریب ساخت و ساز غیر مجاز یک باب باغ واقع در بلوار پرستاد زخمی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه ، ظهر امروز - پنجشنبه ۱۳خرداد ماه - کلیپی در فضای مجازی با موضوع تخریب یک منزل توسط شهرداری کرمانشاه و زخمی شدن ساکنان آن منتشر شد.

بر اساس این گزارش شهرداری کرمانشاه طی اطلاعیه اعلام کرد، صبح امروز در بازرسی اکیپ تخلفات ساختمان شهرداری منطقه ۷،  عوامل پلیس ساختمان  متوجه یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در یک باب باغ انگور شده که بلافاصله به اکیپ تخریب اجرائیات شهرداری اطلاع رسانی شده است.

پس از طی مراحل اداری و کسب مجوز قانونی، بر اساس قانون ممنوعیت ساخت و ساز ویلا در باغات میوه، اجرائیات شهرداری پس از بازرسی محل و اطمینان از عدم حضور ساکنین اقدام به تخریب دیوار های باغ کرده است.

مأموران اداره اجرائیات شهرداری و شهرداری منطقه۷  از ابتدای عملیات تخریب این باغ، اقدام به تصویر برداری کرده و فیلم منتشر شده که افرادی ساکن ویلای مذکور بوده اند را ساختگی می داند و هیچ گونه لوازم زندگی در باغ تخریب شده وجود نداشته و در اسرع وقت در مراجع قضایی ساخت این کلیپ و به بازی گرفتن احساسات مردم مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز