خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد؛

اجرای محدودیت تردد در ۹ محور ارتباطی استان اصفهان/اصفهان از پیک چهارم کرونا عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۰۵۴

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان از محدودیت تردد در ۹ مسیر اصلی شامل مبادی ورودی و خروجی این خطه از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ خرداد امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،حجت الله غلامی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که امروز با حضور رییس جمهوری و مسوولان ستاد کرونا استان‌ها به صورت وبینار برگزار شد، اظهار داشت: استان اصفهان از پیک چهارم کرونا عبور کرده است، اما باید مراقب ویژه داشته باشیم که درگیر موج پنجم نشویم.

وی افزود: با توجه به مناسبت‌ها و تعطیلی ۱۴ تا ۱۶خرداد، ستاد کرونا استان اصفهان تصمیم گرفت ۱۲ تا ۱۷خرداد امسال سفرهای بین استانی را ممنوع کند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان تصریح کرد: همان طور که استان اصفهان با هماهنگی لازم توانست درتعطیلات عید فطر ممنوعیت تردد به استان را کنترل کند، از۱۲ خرداد کلیه سفرهای بین  استانی در ۹ محور اصلی استان کنترل و برگشت داده می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور رعایت موازین بهداشتی و کاهش حجم سفرها، منع تردد بین استانی و اعمال قانون و جرایم ۵۰۰ و یک میلیون تومانی برای شهرستان‌های قرمز و نارنجی در نظر گرفته شده است.

غلامی گفت: هم اینک به سبب رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تلاش گسترش شبکه بهداشت و درمان و علوم پزشکی از ۲۴ شهرستان استان اصفهان، شهرستان‌های بوئین و میاندشت، فریدون شهر، چادگان، خوانسار،تیران و کرون، برخوار و خور و بیابانک، دهاقان و نایین در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

وی به فعالیت‌های تالارهای عقد و عروسی اشاره کرد و گفت: فعالیت تالارها با ظرفیت ۳۰ نفر و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز