خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری؛

بسته سرمایه گذاری شهر امیریه رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۲۸۲

با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهر امیریه و تسهیلگری سرمایه گذاری بخش خصوصی از «بسته سرمایه گذاری شهر امیریه» در محل شهرداری این شهر رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدعوض آبادیان شهردار امیریه در جلسه معرفی و رونمایی از بسته سرمایه گذاری بیان کرد : در سال های اخیر مجموعه شهرداری امیریه علاوه بر ارائه خدمات شهری با کمک سایر ادارات سعی در تسهیل گری سرمایه گذاری در سطح این شهر داشته است.
 
وی یادآور شد: این بسته سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری و  ادارات بخش امیریه تهیه و تدوین شده است.
 
شهردار امیریه افزود : طی 6 ماه با مشارکت بخش خصوصی و مبتنی بر اسناد بالا دستی استان سمنان، شهرستان دامغان و شهر امیریه و همچنین مطالعات منطقه ای، بسته سرمایه گذاری شهر امیریه در چهار محور  کشاورزی، دامپروری، صنایع تبدیلی - تولیدی و گردشگری با 16 طرح تهیه و در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری قرار داده می شود. 
 
عوض آبادیان ادامه داد: طرح های سرمایه گذاری معرفی شده دارای مطالعات امکان سنجی اقتصادی، فنی، مالی و بازاریابی بوده و متقاضیان سرمایه گذاری می توانند بر اساس مطالعات انجام شده در این حوزه ها سرمایه گذاری نمایند.

وی تصریح کرد: اهمیت تهیه بسته های سرمایه گذاری بدین خاطر است که علاوه بر شناسایی اصولی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری هر منطقه به دلیل مشارکت ادارات و انجام مطالعات گسترده سبب به کارگیری تمامی ظرفیت ها و مدیریت ریسک سرمایه گذاران می شود.

عوض آبادیان افزود : شناسایی ظرفیت های شهرامیریه توسط متخصصان کارآفرینی و معرفی آن به سرمایه گذاران می تواند جریان های نقدینگی را به سمت تولید و استفاده بهینه در جهت خلق ارزش اقتصادی و اجتماعی هدایت نماید.

 وی اظهار کرد: مشاوره مدیریت و کسب وکار به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرامیریه، تسهیلگری نیازهای مدیریتی و همکاری ادارات و سازمان ها در جهت رونق تولید و رفع موانع از مهم ترین نکاتی است که در جلسه بررسی و رونمایی بسته سرمایه گذاری شهر امیریه مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه مهدی حزب اللهی رئیس آموزش پرورش منطقه امیریه در این خصوص افزود : آموزش و پرورش بخش امیرآباد آمادگی خود را جهت ارائه رشته های آموزشی نوین در موضوعات علمی پر تقاضا برای بازار کار و صنعت را اعلام می دارد.

مهدی رومنانی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی بخش امیرآباد افزود: حمایت از افراد واجد شرایط جهت تولید برق از طریق پنل خورشیدی، خرید تضمینی برق توسط شرکت توزیع برق به صورت بلندمدت و تولید عسل و دیگر محصولات در سالهای اخیر در بخش امیرآباد مورد توجه و تاکید بوده است.

به گزارش ایلنا در جلسه رونمایی از بسته سرمایه گذاری، اعضای جلسه بر آموزش و توانمند سازی نوجوانان و نیروی کار در راستای ایجاد فرصت های اشتغال پیشرو و نوین در حوزه تکنولوژی های پیشرفته و دانش روز تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز