خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان اصفهان خبر داد؛

توزیع عادلانه آب آشامیدنی بامدیریت فشار شبکه در اصفهان/کمبود 4.3 مترمکعب در ثانیه آب شرب در تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۴۲۷

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان اصفهان گفت: در تابستان پیش رو، با کمبود 4.3 مترمکعب در ثانیه آب شرب در ساعات اوج مصرف مواجه هستیم .

به گزارش ایلنا از اصفهان، ناصر اکبری ادامه داد: در شرایط تنش آبی و برای گذر از تابستان کم آب سال جاری، اولویت آبفای استان اصفهان مدیریت تعادل فشار و توزیع عادلانه آب بین مشترکان است.

وی افزود: به همین دلیل در صدد هستیم تا به منظور ذخیره  آب بیشتر، مخازنی را که سال‌های گذشته در شهرها و روستاها از مدار خارج شده اند، تا حد امکان در مدار بهره برداری قرار دهیم.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان اصفهان با تاکید بر اهمیت تجهیز و تعمیر چاه ها افزود: با توجه به اینکه در شرایط اوج مصرف آب و گرم شدن هوا، احتمال قطعی برق نیز وجود دارد، از هم اکنون دیزل ژنراتورها برای ورود به مدار بهره برداری و جلوگیری از قطع جریان آب آماده شده اند.

وی پایش فشار، کنترل و رسیدگی به موقع حوادث و تله متری شبکه را کلید کار آبفای استان اصفهان برای گذر از تنش آبی تابستان آینده عنوان و بر تعویض به موقع شیرآلات، تنظیم فشارشکن ها و تعویض کنتورهای خراب تاکید کرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز