خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان خبر داد:

کاهش 50 درصدی سوانح رانندگی منجر به فوت در سمنان/ وجود 36 نقطه حادثه خیز در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۸۶

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: میزان سوانح رانندگی منجر به فوت درون شهری در استان در ماه های فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی بیان کرد: میزان سوانح رانندگی درون شهری در استان سمنان در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۶، ۶۷ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: میزان سوانح رانندگی منجر به فوت درون شهری در استان سمنان در ماه های فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

بزرگی تصریح کرد: ۳۶ نقطه حادثه خیز درون شهری در استان سمنان وجود دارد که ۸ نقطه مربوط شهر سمنان، ۶ نقطه مربوط به شهر شاهرود، ۸ نقطه مربوط به شهر دامغان، ۷ نقطه مربوط به شهر گرمسار و سه نقطه در شهر مهدیشهر است و در شهرهای آرادان و سرخه نقطه حادثه خیز درون شهری وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور استان سمنان اضافه کرد: تدوین شناسنامه ترافیک شهرهای استان سمنان می توانند در کاهش سوانح رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز بسیار تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: در شهرستان سمنان ۶ دوربین ثبت تخلف و پلاک خوان و ۳۹ دوربین نظارتی فعال و در شهرستان شاهرود ۱۹ دوربین ثبت تخلف و پلاک خوان و ۳۷ دوربین نظارتی فعال، در شهرستان های دامغان و گرمسار به ترتیب ۳۵ و ۸ دوربین نظارتی فعال است.

وی اظهار کرد: در استان سمنان ۱۰ هزار و ۶۵۰ موتور سیکلت رسوبی وجود داشت که در حال حاضر این رقم به هشت هزار و ۴۴۳ مورد رسیده است و در ماه های گذشته ۲ هزار و ۲۰۲ موتور سیکلت رسوبی ترخیص شد.

بزرگی یادآور شد: از یکم آذر ۱۳۹۹ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ و با اجرای طرح اعمال محدودیت های تردد برای مدیریت مقابله با کرونا ویروس افزون بر ۵۰ هزار و ۳۷۶ خودرو سواری و باری در شهرهای استان سمنان اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز