خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

جذب ۵۰ سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۲۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده و زمینه اشتغال مستقیم برای ۲ هزار نفر فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده  و زمینه اشتغال مستقیم برای ۲ هزار نفر فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین ادامه داد: ۴۲ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به این سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

وی ابراز کرد: بیشتر سرمایه گذاران جذب شده مربوط به شهرک‌های صنعتی کاسپین یک و ۲، لیا، حیدریه و خرمدشت بوده‌اند؛ همچنین در سال جاری فازهای توسعه شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا و حیدریه را با توجه به تقاضاهای سرمایه گذاری در این شهرک‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم.

خانپور گفت: در کنار جذب سرمایه گذاران جدید،  اولویت دیگر خود را بر احیای واحدهای تولیدی راکد و تعطیل گذاشته‌ایم و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه و بانک‌ها بتوانیم در سال جاری بیش از ۴۰ واحد تولیدی را احیا کرده و به چرخه تولید و فعالیت بازگردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز