خبرگزاری کار ایران

کسب جایگاه دوم توسط شهرداری مشهد در ششمین جشنواره ملی مدیریت انرژی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۳۶۹

شهرداری مشهد در ششمین جشنواره ملی مدیریت انرژی، موفق به کسب تندیس برنزی تک ستاره شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدکمال شاهچراغی مدیرکل پشتیبانی شهرداری مشهد  با اشاره به اینکه شهرداری مشهد در ششمین جشنواره ملی مدیریت انرژی، موفق به کسب تندیس برنزی تک ستاره " جایگاه دوم" شد،گفت: شهرداری مشهد از سال ۱۳۹۷ اجرای این پروژه را در دستورکار خود قرار داد که فاز نخست آن که پروژه راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در بام ساختمان‌های اداری ستادی و مناطق بود، در سال ۱۳۹۸ اجرایی شد.

او  افزود: راه اندازی این پروژه منجر به پیشگامی شهرداری مشهد در راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در بام ساختمان‌های اداری شد و جایزه ملی مدیریت انرژی را برای این شهر به ارمغان آورد.

مدیرکل پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به جایگاه اول شهرداری مشهد در راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در استان ادامه داد: به منظور تأمین ۲۰ درصد برق مصرفی، ۱۱ نیروگاه به ظرفیت ۲۱۰ کیلووات و انرژی تولیدی سالیانه ۳۳۶ مگاوات ساعت در فاز نخست این پروژه احداث شد.

نایب رئیس کمیسیون بهینه سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد در توضیح اقدامات شهرداری مشهد در فاز دوم پروژه گفت: در فاز دوم پروژه نیز تاکنون تعداد ۷ نیروگاه خورشیدی در بام ساختمان سازمان‌های شهرداری به ظرفیت ۲۷۵ کیلووات و تولید سالیانه ۴۴۰ مگاوات ساعت برق اجرا شد و به بهره برداری رسید و ۳ نیروگاه دیگر با ظرفیت ۶۵ کیلووات و تولید سالیانه ۱۰۴ مگاوات ساعت برق در دست اجراست.

او افزود: نکته بسیار مهمی که در راه اندازی این نیروگاه‌ها در نظر گرفته شده، استفاده از تجهیزات کاملا ایرانی از جمله اینورتر‌ها و پنل‌های خورشیدی ساخت داخل است که راه اندازی این پروژه را نسبت به سایر پروژه‌های مشابه کاملا متمایز می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز