خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد؛

تاثیر رعایت پروتکل های بهداشتی بر رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی شوراهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۶۱

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر و روستا که برای تبلیغات اقدام به تجمعات اجتماعی در شرایط کرونایی کنند، رد صلاحیت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان با اعلام این خبر گفت: با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان، علوم پزشکی بزودی محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برای واکسیناسیون خودرویی و نیز گروههای آسیب پذیر آماده می شود که می تواند رضایت این گروه‌ها را مهیا کند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین افزود: واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در استان آغاز شده است و امیدواریم سرعت بگیرد که در این راستا با تشکیل کمیته واکسیناسیون در استان اطلاع رسانی شفاف و سریع انجام می شود.

حبیبی یادآورشد: شیوه نامه تبلیغاتی داوطلبان انتخابات شوراها هم تهیه شده و هر گونه تجمع تا قبل از زمان رسمی تبلیغات و حتی در زمان آغاز رسمی تبلیغات در فضاهای سربسته ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: از هیئت های بازرسی انتظار داریم فعالیت نامزدها بدقت رصد شود و امکان رد صلاحیت کسانی که در شرایط کرونایی دستورالعمل ها را رعایت نکنند زیاد است.

وی درباره فعالیت رستوران‌ها نیز گفت: فعالیت رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها با 30 درصد ظرفیت و در فضای باز مجاز است و خدمات باید به صورت بیرون بر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز