خبرگزاری کار ایران

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در 3 شهرستان استان قزوین اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۷۰۹

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح ارتقای امنیت اجتماعی درشهرستان‌های آوج، البرز و آبیک اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی درباره اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی بعنوان یکی از محوری‌ترین وظایف نیروی انتظامی و از مهم‌ترین مطالبات مردم از پلیس طرح ارتقای امنیت اجتماعی درشهرستان‌های آوج، البرز و آبیک اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: ماموران در سطح حوزه طی بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی با اقدامات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری 28 نفر در این خصوص شدند.

این مسئول ادامه داد: در این طرح مقادیری مواد مخدر ،یک دستگاه خودرو و تعدادی اموال مسروقه کشف شد و ماموران موفق به کشف 3 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 21 عدد فشنگ شدند.

عبدالمالکی گفت: نیروی انتظامی برای نا امن کردن جامعه برای متخلفان و قانون شکنان همواره تلاش می‌کند و هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی با برخورد سریع و قاطع پلیس همراه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز