خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

ضرورت همکاری مدیران استان برای آزادی سازی زندانیان جرایم غیر عمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۵۸۴

استاندار قزوین گفت: مدیران استان با کمک های نقدی، موجبات آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور با اعلام این خبر گفت: برخی از زندانیان جرایم غیر عمد به دلیل وضعیت اقتصادی و نوسانات ارزی گرفتار زندان شده اند که باید با کمک خیران زمینه آزادی آنها را مهیا کنیم.

 استاندار قزوین افزود: اگر هر اداره با حداقل 50 میلیون تومان زمینه آزادی یک زندانی را مهیا کند می توانیم دهها نفر را به آغوش خانواده و جامعه بازگردانیم.

جمالی پور با اهدای 10 روز حقوق خود، از مدیران درخواست کرد: امیدواریم مدیران و کارکنان دولت هم با اهدای یک تا چند روز از حقوق خود در این پویش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد همکاری و مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: با برگزاری جشن گلریزان و دعوت از افراد سرشناس، هنرمندان و ورزشکاران در برنامه های قبل از اذان رسانه های جمعی، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نقدی و یک میلیارد تومان به صورت چک جمع آوری شد و در ماه مبارک رمضان ۳۱ زندانی قزوینی آزاد شدند و ۱۲ زندانی دیگر نیز در شرف آزادی هستند و سال گذشته نیز ۲۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز