خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهم‌نامه مشترک؛

فعالان رسانه‌ای زنجان از خدمات خانه کارگر بهرمند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۴۷۷

با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین خانه مطبوعات و خانه کارگر زنجان، فعالان رسانه‌ای این استان می‌توانند از خدمات رفاهی، تفریحی، معیشتی و دیگر مزایای این تشکیلات بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین  خانه مطبوعات و خانه کارگر زنجان، فعالان رسانه‌ای این استان می‌توانند از خدمات رفاهی، تفریحی، معیشتی و دیگر مزایای این تشکیلات بهره‌مند شوند.

از قرار معلوم این تفاهم نامه بین «یوسف ناصر (مدیرخانه مطبوعات استان زنجان) واصغر نجاری (دبیر خانه کارگر زنجان منعقد شده است.

بر اساس این تفاهم نامه ،فعالان رسانه‌ای استان زنجان می‌توانند با مراجعه و ارائه یک برگ کپی دفترچه تأمین اجتماعی (یا شماره بیمه)، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس به دفتر خانه کارگر استان زنجان، واقع در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان انقلاب اسلامی، با تخفیف ۵۰ درصدی عضویت خانه کارگر استان زنجان درآیند.

استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی خانه کارگر در سطح کشور، دریافت بسته‌های حمایتی به قیمت مناسب، استفاده از تخفیف مشاغل و صنوف طرف قرارداد با خانه کارگر و… از مزایای عضویت در خانه کارگر استان زنجان است.

عضویت در خانه کارگر، یک ساله، سه‌ساله و پنج‌ساله است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز