خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

آغاز واکسیناسیون خودوریی در شهرستان اراک از هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۷۶

استاندار مرکزی گفت: واکسیناسیون کرونا با استفاده از خودرو، طبق راهبردهای پیش‌بینی شده از روز دوشنبه هفته جاری در دانشگاه امیرکبیر این شهرستان آغاز می شود. این طرح با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و فرمانداری شهرستان اراک اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی آقازاده افزود: ظرف مدت 2 تا 3 هفته آینده نیز واکسیناسیون خودرویی برای تمامی شهرستان‌های استان مرکزی با همکاری و هماهنگی فرمانداران شهرستان ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف تسریع در روند تزریق واکسن کرونا و افزایش ظرفیت خدمات واکسیناسیون به طیف‌های مختلف جمعیتی انجام می شود، ادامه داد: با توجه به افزایش حجم ورودی واکسن کرونا به استان مرکزی، نیاز است نظم و سرعت تزریق واکسن برای طیف‌های جمعیتی ایجاد شود که این موضوع مستلزم افزایش ظرفیت خدمات دهی گروه‌های واکسیناسیون در استان است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: نبود زیرساخت‌ لازم از جمله مشکلات اجرای این طرح بود و در این راستا نیاز است با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و دولتی، زمینه هر چه بهتر اجرای طرح در شهرستان اراک فراهم شود.

آقازاده تصریح کرد: در استان به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، آمار بستری بیماران کرونا در هفته سوم اردیبهشت ماه نسبت به هفته دوم این ماه ۱۸ درصد کمتر شده و آمار  فوتی‌های کرونایی نیز 20 درصد کاهش دارد.

وی بیان داشت: در این راستا می‌طلبد که برای جلوگیری از شعله‌ور شدن مجدد ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان در شهرستان‌های استان مرکزی، جلوگیری از ترددهای استانی در دستور کار فرمانداران شهرستان‌های استان قرار گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز