خبرگزاری کار ایران

ایلنا از سمنان خبر می‌دهد؛

اظهار نگرانی نماینده مردم از عملکرد بیمارستان ولایت دامغان/ علیزاده: با شیوع پیک های کرونا عملا بیمارستان تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۹۵

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اظهار نگرانی از وضعیت فعلی بهداشت و درمان شهرستان بیان کرد: در هنگام پیک کرونا مشکلات جدی در حوزه درمان در دامغان ایجاد می شود و به طوری که عملاً بیمارستان تعطیل می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی اکبر علیزاده گفت: در حال حاضر سه موج کرونا را در سطح شهرستان دامغان تجربه کردیم که در موج اول ۱۰۵ نفر بستری ، در موج دوم ۱۱۵ بستری و در موج سوم نیز ۶۶ بستری در بیمارستان دامغان داشته‌ایم.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد تا در صورت ایجاد بحران در بیماری کرونا در سطح شهرستان دامغان حتماً مکان درمانی دیگری جهت رسیدگی به سایر بیماران شهرستان دامغان وجود داشته باشد.

نماینده مردم دامغان اضافه کرد: برای رفع دغدغه‌های مردم دامغان تمرکز خود را بر روی طرح توسعه بیمارستان ولایت و همچنین ایجاد بیمارستان جدید گذاشته ایم.‌

علیزاده با اشاره به اینکه بیمارستان دامغان مجموعا ۱۵۰ تخت بیمارستانی دارد که از این تعداد ۱۳۵ تخت آماده به کار است تصریح کرد: اگر امکانات و تجهیزات بیمارستان دامغان تکمیل شود بی شک ظرفیت پذیرش این بیمارستان نیز  ۱۰۰ درصد خواهد شد.‌

وی افزود: اینجانب نسبت به تغییرات انجام شده و تصمیمات اتخاذ گردیده در خصوص بیمارستان برادران رضایی نگرانی جدی دارم.

نماینده مردم دامغان یادآور شد: تأسیس دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دامغان از مطالبات جدی مردم شهرستان دامغان است که باید فارغ از مسائل حاشیه‌ای محقق شود.

علیزاده ضمن بیان اینکه وضعیت درمان در شهرستان دامغان مورد رضایت نیست و با کمترین نوسانی تعطیل می شود، اظهار کرد: در شهرستان دامغان الزاماً به ایجاد مرکز دوم درمانی نیازمندیم. 

وی گفت: تکمیل بیمارستان ولایت دامغان مورد تاکید است و لازم است اقدامات مرتبط با راه‌اندازی بیمارستان رضایی دامغان به عنوان مرکز درمان بیماری های خاص هر چه سریع‌تر اجرایی شود. 

نماینده دامغان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان را مسئول مستقیم مبارزه با بیماری سالک می دانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز